Autor: Dnevnik, 021

Novi Sad
13.07.2016.
07:49 > 10:33
U Ministarstvu za saobraćaj u utorak, 12. jula su počeli razgovori predstavnika nadležnih republičkih i pokrajinskih organa o izgradnji Fruškogorskog koridora.
  • bukovac

    15.07.2016 17:18
    koliko ja znam, Srbiju srspki kamioni ni ne idu. Prtvivreda JE mrtvaAKO JE PUT BIO DOBAR ZA PRIVREDU jUGOSLAVIJE ZA OVE U IZUMIRANJU NIJE POTREBAN. I autobusi su sve manji , Uskoro ce biti kao decije igracke. Skoro niko nigde ne ide. Top forsiraju hrvati jer im je Fruska prepreka.
  • ana

    15.07.2016 17:10
    Kome treba neka gradiod svojih para.
  • Juznjak

    14.07.2016 16:52
    @Vojvodina Republika
    Molim te provozaj se putem od Bg do Ni i dalje autoputem Niš Leskovac pa to uporedi sa Ns-Su.
    Ja sam prošao navedene deonice, pa i ti uporedi sam.
  • Vojvodina Republika

    14.07.2016 15:25
    @Južnjak
    E lupi ti brale ovo za "kratere BG-NI" i "pistu na NS-SU" i ostade živ...al živ ti nama bio...

    p.s. a renoviranje pruge NS-BG postoji samo u novinama
  • Južnjak

    14.07.2016 12:05
    NS2 Naravno da ne sme da kaže, jer će onda morati da objasni kako su sredstva za izgradnju pruge Valjevo - Loznica prebačena za renoviranje pruge BG-NS, ili da objasni kako je izgradjena pista od autoputa za Suboticu, a autoput BG-NI je još uvek u kraterima kao na Mesecu. E, to će on morati da objašnjava.

  • NS2

    14.07.2016 09:46
    JOS OD KADA
    Obecanje za gradnju ovog poluautoputa sa pocetkom Tunela a ne pprilaza od Rume kao kovde pise (ili ti nzamajavanje raje) je DAO ;Dinkic pre 6 godina ,Kalanovicka pre 4 godine ,sadasnji PREMIJER Vojse pre 3 godine ,DA ,DA javno i glasno "Pocece izgradnja poluautoputa Novi Sad -Ruma Juna 2014 "da,da GOSPODO to su njegove reci i nista -Pozivamo SAD gosn MIROVICA DA DA ROK kad ce poceti gradnja ?A ja KAZEM ON O NESME DA izjavi jer se taj put nalazi u vojvodini a ne u uzoj srbiji ili beogradu .zASTO PA novinari PITAJTE GA TO vam JE POSAO?
  • bajke

    13.07.2016 17:20
    Nista to ne vredi ako se u taj posao ne ugradi Dusan Petrovic sa Interkopom. :)
  • dado

    13.07.2016 16:16
    bitno je da se zida auto put do prištine. Put od Raške do Novog Pazara izglačan, nov, a Vojvodina? Ovde nek se voze traktorima do sledećeg glasanja..
  • Jugovojvodina

    13.07.2016 14:32
    "čudo"
    Ajd i to "čudo" da vidimo,i to još od Mirovića !!!???
  • Vojvodjanin

    13.07.2016 13:21
    Medju javom i medj snom
    OK, kad taj koridor sredite, hajde caskom u Kamenici izgradite kosmodrom, u Veterniku metro, a na Klisi luku za prekookeanske brodove. Mislim, to je sve podjednako verovatno kao i taj koridor...
  • DonJuan

    13.07.2016 12:59
    O tom koridoru se razgovara vec 20 godina. Mogu misliti i kako ti razgovori izgledaju. Funkcioner br.1: A da konacno izgradimo taj tunel kroz Frusku goru onim ovcama?
    Funkcioner br. 2: Hahahahahaha dobra fora. Sedi tu, pij, jedi i cuti. Znas koliko ti kosta. Da mi sebe obezbedimo za mandata, birali su nas, za bolje i nisu.
  • Karlovcanin

    13.07.2016 12:47
    Jbt citam komentare sve sami saobr. strucnjaci."kamioni preko bulevara evrope" covece da li si ti normalan?!?!?!
  • novosadjanin

    13.07.2016 12:30
    ???
    Ko treba i kada da zavrsi zeleznicki most zvani Skadar na Bojani ???
  • nsss

    13.07.2016 12:24
    nss
    uh dobro je....bar niko nece dirati nelegalno sagradjenu farmu ovaca u srcu fruske gore u opstini beocin,tacnije na testeri u cerevicu...odlicno mesto za ispustanje fekalija,smrad,kradju struje,neposotovanje inspekcije,novinara,tuzbe gradjana....samo njih ne dirajte jer sigurno imaju dobru zaledjinu
  • JAZZ

    13.07.2016 11:02
    Eto, razgovori su poceli...Jos ce puno vode proteci Dunavom dok se ne predje sa reci na dela :)
  • Hm

    13.07.2016 11:01
    Čekali su da SNS preuzme vlast pa da delaju sa planom starim bar 4 god koliko ja obični građanin znam. Važnije je da se izgradnja takve infrastrukture pripise određenoj vlasti nego da građani uživaju boljitak.
  • asd

    13.07.2016 10:58
    Zivan@ O čemu ti pričaš?! Kada si zadnji put išao tom rutom? Ja sam išao prošlog petka i saobraćaj je bio jak. Ovaj put od 2003. do danas intenzivno koristim i znam koliko se uvećao saobraćaj.
  • zemljoposednik

    13.07.2016 10:34
    Veza Bosne i Rumunije je ekstremno bitna, pogotovo za Srbiju, dajte bre. Ali tunel ispod Fruske je bitan za nas, nema vise kamiona u Fruskoj, nema guzvi na Iriskom vencu, nema cestih saobracajnih nesreca na tom delu puta a i Irizani ce da pocnu da zive kao ljudi. No, mene mori teska sumnja da ce taj tunel i prilazni drumovi da se izgrade u skorije vreme, bar za 20-25 godina, znajuci kakve vlasti imamo (u zadnjih 25 godina) dobro ce biti da i moja deca dozive da se provozaju kroz taj tunel.
  • Александар

    13.07.2016 10:28
    Урбанисти
    Планирају изградњу моста између Шангаја и Петроварадина. Завршиће га када Србија уђе у ЕУ 2171. године. Зар није логичније да се са Булевара Европа направи мост који излази на обилазницу око Каменице? Или се опет неко уградио?
  • Zeljko

    13.07.2016 10:17
    A da vi lepo prvo zavrsite most?
  • ex chapman

    13.07.2016 09:40
    ajoj, baba moja
    sad kad navale Sremci. pa šta mislite zašto smo napravili onakvu krivinu u Irigu i one serpentine oko Venca? to ih je dosad zadržavalo. sad kad im napravite tunel ima da nas preplave! uzmite se ljudi upamet!
  • Zivan

    13.07.2016 08:23
    Frekvencija prometa je preuveliccana, a moglo bi se razmisliti da se odustane od tunela i put usmeri nesto duzzom trasom koja bi zaobilazila Nacionalni park Frusska Gora...
  • riba na suvom

    13.07.2016 08:12
    Kako počeli razgovori a vlade još nema?
  • Interni

    13.07.2016 08:09
    Ovaaaj... a sta bi s mostom?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna